nazlimsii Kızlar kızım 2 aylık ve aşırı elini emiyor heryer salya oluyor elini ağzına götüremediği zamanlarda sinirleniyor geceleri uyanıp elini emmeye çalışıyor aynı şeyi yaşayan var mı bir önerinix var mı
aytugpasa nazlimsii bnimki de öyleydi gece elini emdiği sese uyanırdım 😂 2 ay 20 günlüğüz o kdar kalmadı keşfediyo ellerini bnce merak etmeyin geçici 🙏🏻
DrkAyz nazlimsii Elini emerken diğer eliylede destek veriyor benimki vücudunu tanımaya başladığı içinmiş sanırım benim eşim 8 yaşına kadar emmiş inşallah alışkanlık yapmaz 😂😂
jap nazlimsii gayet normal ve gelişiminin bi parçası olan bi durum. Engel olmayın 1 yaşa kadar oral dönemdeler. Şimdi ellerini emcekler tutmayı öğrenince de ellerine geçen herşeyi ağızlarına götürecekler. Alışkanlık olma merak etmeyin
nazlimsii mucizeminnosum korkuyorum alışkanlk olur diye emzik emmiyor elini emiyor siye emzik vereyim dedim kabul etmedi
mucizeminnosum nazlimsii o dönemi her bebek yaşıyo normal bi durum doktorumuz elini sakın ağzından çekip müdahale etmeyin demişti o dönemi rahat yaşasın dedi zaten sonra bırakıyolar kendileri şuan 8 aylığız çoktan bıraktı bu dönemde salyalar için önlük takabilirsiniz 🌸
Miniktirtil mucizeminnosum elini öyle emiyor ki görem aç diyor 🤣 artık ben bile ayıramıyorum açlıktan mu , keşfettiğinden mi emiyor
BetulDefnee Benimki de 9 haftalık 2 3 haftadır bunları yaşıyoruz bazen hem Emzik hem elini emmeye çalışıyor veya meme emerken parmağını sıkıştırmaya çalışıyor ama ben dert etmedim normal 😄
A_12ynr nazlimsii elleme hata yardımcı ol elini ağzına giturmesine (•‿•) bak beş aylkken ayağını emicek daha bunlar refleks ve onn gelişimi için iyi ileride her şeyi ağzına sokacak onn kesfermesi ağzı ile skntı değil cnm yani 😂