Bu toka normalde bu şekilde paslı değildi. Az önce saçından çıkarıp ağzına alıp emmiş. Gördüğüm anda hemen aldım elimden fakat fotoğrafta gördüğünüz gibi ıslanmasından kaynaklı pas lekeleri çıkmış. Tetanoz sadece kandan geçmiyor diye biliyorum. Doktora gitmemiz gerekiyor mu ağız yoluyla da Allah korusun bulaşabilir mi