Busra_oz Yapacak hiç birşey yok maalesef benim oğlum da öyleydi hala da öyle. 1 yaşında koltuk tepelerine çıkıyor, koltuklarda koşarak yürüyor, koltuktan kendini sarkıtıyor, sandalyelere çıkıyor daha yazsam dağ olur o kadar yoruluyorum ki onu izlerken yoruluyorum resmen