Merveaslan1 Kızlar bebeğim 5 aylıkken ilk defa adet oldum sonra bitince 27 gün sonra tekrar oldum bu ikisine bakarak bugün adetimin 5. Günü olması gerekiyor du ama olmadım çok korkuyorum hamileyim diye böyle olup sonradan adet olan var mı
Anr5155 Merveaslan1 ilk aylarda adet düzensizliği oluyor benim iki ay adet olmadığım zamanlarda oldu ama hamile olup olmama ihtinalinizi siz daha iyi bilirsiniz.
Nur_07111422 Merveaslan1 düzensizlik bendede oldu dr gittim dr emziren anneler iki yıla kadar hiç olmayabilir dedi bu normalmiş.
Funda_yakut Merveaslan1 Bende bebeğim 4. Ayına yakınken oldum kan değerlerime baktırmak için doktora gittim doğumdan sonra ilk 1 düzensiz olur endişenme demişti 🌸
Merveaslan1 Funda_yakut işte iki kere oldum bu 3. Adet gelmedi bebeğim 7.5 aylık çok korkuyorum inşallah birşey yoktur rabbim isteyene versin 😀🙏🌸