Aycegul Merhabalar 59 günlük kızım var dün adet oldum. İki gündür yoğun kanamam oluyor doktoruma sordum normal dedi emziriyorumda varmı bunu yaşayan
Anr5155 Aycegul ben dw kırkım çıkınca hemen regl olsum ilk reglim üçüncü reglim çok yoğun kanamalı geçti bu ay ki de çok kanamalı geçecek galiba
BetulDefnee Aycegul benim kırkım çıkmadan adetim başladı, doktora da gittim nadir ama olabiliyor dedi. Bebeğimi de emziriyorum halbuki
Aycegul BetulDefnee bende lohusalığımın 31. Gününde adet ağrıları ve adet kanaması yaşadım doktora sordum adet oluyor olabilirsin normal dedi şimdi 59 günlüğüz iki gündür adetim yine ama çok yoğun geliyor kanama o korkuttu normal mi diye doktor normal dedi ama