20 gün oldu tuvalete egitimine başlayalı 2 hafta sonunda söylemeye başlamıştı ufaktan ama her kaka tuvalete yaptığında hep geri sarıyoruz söylememeye ve inat edip gitmemeye başlıyor bu durumda pes edip beze geçsem birdaha zor öğretirim gibi geliyor arada bağırdım öfkelendim şuan o kadar stres yapıyorum ki ne yapmam gerek bilmiyorum