dodidodidodi Kızım 5.5 aylık, beraber yatıyoruz. Yatağına alıştırmak istiyorum ancak yerini yadırgıyor ve uykusu çok bölünüyor. Tavsiyeleriniz olur mu?
alintugce34 dodidodidodi çok denedık ama olmadı 9 aylık beraber yatıyoruz pes ettim zaten büyüyünce istesem de yatmaz benımle keyfını çıkarıyorum 😂
Sonsuz32 dodidodidodi bizde beraber yatıyoruz besigine koyamiyorum beraber yatmaya alıştı ilk dogdugundan beri beraber yatiyoruz