Seldaatilla Kizlar oglum 51 gunluk burun tikanikligi 20gundur devam ediyorum serum fizyolojik ile aciyoruZ evde buhar yapiyoruz ama genede ayni oluyor ne zmn duzeleck bu tikaniklik nasil gecirecez ilacta vermio😞
Haribo42 Seldaatilla ya boyle cokk post aciliyor temizliyosunuz mesela temizken bile tikanikmi oluyo yani nefes alamiyomu ?
Zelal21 Seldaatilla benim kız da 4 aylık oldu doğduğundan beridir serum suyu ile temizliyoruz ve gene tıkanıyor iki günde 3 günde bir yapıyoruz ve çok da çıkıyor 🙈
Defne_123 Seldaatilla bnm 4 aylık her kac güne bi o burun tıkanıyor bi şişe serum fizyolojik bitircez nerdeyse 🤷🏻♀️