Gufu siz konuya neresinden dahil oldunuz bilemiyorum ama ben gelen ilk yorumlardaki otizm olur, otizme sebebiyet verir gibi yapılan yorumlara istinaden yazdım. Tabıkı sadece otizm değil birçok olumsuz duruma yol açtığını ben de biliyorum. Olaylara at gözlüğüyle bakma (kabaca) deyiminin ne anlama geldiğini çok iyi biliyorum zira iki üniversite bitirmiş birisi olarak.Ben en samimi olduğum arkadaşıma bile bu şekilde kaba bir deyim kullanmıyorum kaldı ki burada tanımadığım insanlara karşı hiç kullanmam. Herkes kendine yakışan tavırlarla yorumunu yapar ! Daha fazla uzatamayacağım iyi günler