Kızım şuan 10 aylık 5 aylıkken kaşıntı ve kızarıklık vs nedeniyle cildiyeye gittim bebek egzamasına benziyor dedi dr krem nemlendirici fln verdi ara ara kaşınıyor geçiyor fln 3 hafta önce vücudunda kırmızı benekler çıktı kaşıntısız zararsız görünüyordu çocuk dr alerji olabilir dedi 1 hafta süt ürünleri diyeti yapın dedi o şekilde neye alerjisi olduğunu bul fln dedi alerji damlası verdi 1 hafta dolmadan benekler geçti 3 gün önce de isilik gibi vücudun da kırmızı noktalar oldu onlarda şuan kayboluyor dün Bezmialem alerji bölümüne götürdüm anlattım dra resimleri gösterdim bişey diyemem dedi kan istedi bakalım sonuçlar nasıl çıkacak aynı şeyleri yaşayan var mı