Dorukbebekk benim de 2,5 aylık 2. bir kızım var. Kaçak sonucu oldu kendisi 😅 emzirirken hap önermedi doktorum. Hormon içerdiği için bebeğe geçebilir dedi. Spiral önerdi ama onu da 6. ayda takalım dedi. Spiral iyi midir nasıl takılır bir fikrim yok. Yazan olursa güzel olur ☺️ ileride ne düşünürüm bilmiyorum ama şuan için 2 yeterli benim için 😅