Arkadaşlar 6 aylık bebeğime 1 haftadır ek gıda başladım. Önce sebzeler sonra meyveler olmak üzere 2 ya da 3 gün aynı şeyleri yedirerek devam ediyorum ancak bebeğimin gece uykuları çok bozuldu saat başı ağlayarak uyanıyor sizce yediklerinden dolayı mı böyle oluyordur ? Başına gelen var mı deneyimlerinizi merak ediyorum