Kuzeyufuk Arkadaşlar oğlum 27 aylık ve hala gece mutlaka uyanıyor ve mama içmek istiyor . Uykuya dalarken mamasız yatmıyor cığlık cığlıga yapmadığım zaman ben ne yapacağım ya vallahi cıldıracagım babası ve ben kafayı yesik uykuyu yitirdik artık
Ekvatoral Kuzeyufuk su verdiniz mi belki du içmek istiyordur. Kaçta gece uykusuna yatıyor ? En son kaçta bir şeyler yiyor ? Yavaş yavaş bıraktırıyorlar genelde. Mesela beş ölçek veriyorsunuz ya önce 150 ml +4 ölçek sonra 3 ölçek gibi..su miktarı giderek artıyor yani. Bebekler ondan sonrada içmek istemiyormuş
Defnecik23 Kuzeyufuk mama için çok büyük anne sütü bile 24 aya kadar neden bu zamana kadar azaltarak bırakmadınız artık aklı eriyo istediğini yaptırır tabi
Kuzeyufuk Defnecik23 çünkü çalışıyorum . Annem bakıyor ve uyku sorunu olduğu için asla ama asla biberonsuz uyumadı