ozgeAK06 Sezeryandan sonra göbeğim kaldı g5 e gitmek istiyorum gidip de olumlu yada olumsuz sonuç alan annelerimiz var mı?
susunbebekuyuyo ozgeAK06 g5 değil ama ablam dilan polat rasping ve dipotense başladı 2. Seansına gitti hepimiz şokuz diyeblirim bir sonraki kampanyada hemen bende alacağım
susunbebekuyuyo Elifasyaa28 bende çok yargılıydım benimde çevremdekiler yalan onlar diyorlardı inanmıyordum ablamı gördüm şok oldum tabi o dyet detox destekliyor