Miskokulum22 kanama olması çok normal bende baya kanama olmuştu,fetus vücuttan ayrıldığı gibi olmadığınız regl kanamasını görüyormuşsunuz,ben kürtajdan sonraki 28. Gün regl oldum düzenim normale döndü direk.yani siz regl değilsiniz ama olmadığınız reglinin kanı çıkıyor vücuttan.