Gamzeemre Ben bugun sağlık ocağına gittim bebeği adı yaptirmaya bir tane damla damlattilar ağzına ve sadece 2 tane asi vurdular burdaki adı takviminde 3 tane yazıyor sizde nasıl yapıldı tekrar sağlık ocağına gitmeli miyim
Bebegimm1 Gamzeemre bi aşısı agızdan damlatılarak yapılıyor diğer aşılarıda bacakdan yapılıyor endişe edicek bir şey yok geri kalan bundan sonraki aşılar bacaktan olucak benm bebeğimede bi aşısı agızdan verilmişti kacıncı aydı hatırlamadm ebe söylemişti şaşırmim diye
Kayra-moms1 Gamzeemre Ben de yeni yaptırdım 6 ay aşılarını. Aynı anlattığınız gibi 1 damla 2 iğne. Ama damla neydi onu anlamadım.
Gamzeemre Kayra-moms1 bilmiyorum valla asi listesine baktım üç tane gözüküyor damlayı aşıdan saymadım onun için yazdım ama böyle olması gerekiyormus