Niss1 Kızlar 6. Aya geçtik mama kullanıyorduk 1 numara 0-6 ay olan 2 numaraya geçebilir miyiz sizler kaçıncı ayda 2 numaraya geçtiniz
Gamzeemre Niss1 valla ben de altıncı aydayim 6.ayi da bir numrali mamayla bitirmeyi düşünüyorum sonra 2ye geçeceğim ben böyle yaptım ama ikiye geçen de vardır muhakkak 🥰
Elyaa Niss1 0 6 demek dogdugu andan 6. Aya kadar demek. 5 ayi doldurup 6. Aya girdiyseniz 2 numaraya baslayabilirsiniz. Mamadan mamaya da degisiyor numaralar dikkat edin. Mesela benim kullandigim 0 12 aydi 1 numarasi.