Gamzeliniz04 ben de merak ediyorum hep mi olur diye doğdu kolikti 3. Ayda hafifler dedi doktor ama şansızsanız 1 yaşına kadar sürer dedi üzerine atak haftaları üzerine diş evresi sancıları bitmiyor hiç bitmiyor ileri yaş grubuna bakıyorum meme ya da mama bıraktırma evresi 2 yaş sendromu bezi bıraktırma evresi vs vs vs canı sağolsun sağlıklı olsun da yapcak bişey yok