Birannelinko bu durum bende de vardı . Sadece bu değil ayrıca başka takıntılarım da vardı tabi. Bütün gece o gün yaptığım bir şeyi veya söylediğim bir sözü düşünürdüm, hayatı kendime zehir ederdim. Ben kendim aşamadım, psikoloğa gittim, psikiyatri yardımıyla aştım . Sonra hamilelik emzirme derken ilaçlar kesildi tabi terapiye de gitmedim ama şuan olduğunda eakisi kadar zorlanmıyorum.