cicekannesi22 9 gün sonra kızım 4 aylık gazı hala geçmedi biraz azalır gibi oldu ama son 1 2 haftadır dahada çoğaldı dahada kötüye gidiyor her yolu her şeyi denedim lütfen akıl verin
Denizinoglueymen cicekannesi22 bende aynı durumdayım 3,5 aylık hala her gün cığlık atar gibi ağlıyor 😪ne damla ne masaj yapmadığımız kalmadı ama gecmiyor