İyi geceler kızlar. Ben bebeğimin yaklaşık 5. Aylıktan beri her gece serum fizyolojik ile burnunu temizlerim. Herhangi bir sıkıntı olmadı. Bu kpnuda herkes ikiye ayrılıyor biliyorsunuz. Neyse sorumu sorayım . Burnunun tek tarafına yaklaşık 2.5 - 3 CC kadar serum suyunu hızlı sıktım yanlışlıkla tek burnuna ama. Tek seferden bu basınçtan bir şey olur mu var mı bilginiz? Kafama takıldı😒