Sdf1816 Yaklaşık 1aydir ayağımda boylr bişey var sinek ısırığı gibi kaşıntısı var sadece ama kaşımıyorum. Geçmiyor bir türlü bundan için doktora da gidilir mi bilemedim. Nedir bu sizce
S000z Sdf1816 eskiden annenannem buna temru derdi benim de çıkıyordu sonra orayı kalemle 7 defa çizerdi bir dua vardı onu okurdu geçerdi yine de siz cildiyeye danışın 😂😂😂✌🏻