AngeL- Kızlar benim bebiş geceleri çok sık üzerini açıyor. Sizlerde de öyle mi? Öyleyse ne kullanıyorsunuz tulum vs. Tavsiyeleriniz var mı 🙂
Sebosunuzzz AngeL- ayaklarını hareket ettirdiği için açıyor üstünü 😂 bende ayaklarını örtmüyorum açamıyor öyle, böyle olunca da çorap giydiriyorum bambu incelerden karnından bileğine kadar örtüyorum yani yarım örtmüş oluyorum
AhseniinAnnesii AngeL- ya aynı sorun bende de var. Tog diye bi battaniye var ya onu almayi dusunuyorum veya bibattaniyesini feda edip oyle kesip diktircem
Qunqnir AngeL- asla üstünde bir şey bırakmıyor. Bu sebeple uyku tulumuyla yatırıyorum. Ben soğuk yerde yaşadığım için çok sıkıntı olmuyor, yazın da ince uyku tulumuna geçeceğim
-Eraymoms- AngeL- ay benimkide öyle üstünü hep açıyor üstünü örtüyorum sürekli 🫠 birde geçen sabah bi uyandım ayakları ağzıma getirmiş dönerek 😂
AngeL- Sebosunuzzz üzerine bişey örtemez hale geldim yahu🤪 bu dediğini deneyeceğim bugün inan artık tulum falan almaya karar vermiştim😂