Themom_ biz 3. Ay gittik, damla sıkıp beklettiler mercekleri büyüsün diye ışıkla arkasındaki damarlar bakıldı, kanama alanı vs. var mı diye.
Bir sonraki 1. yaş muayenesi olacak. Evvelinde gelişen şaşılık, göz kapağı düşüklüğü gibi rahatsızlıklar için yaş dolmadan tedavi planlamıyoruz pek demişti doktorumuz.