KBC Peki bişey sorabilirmiyin 3,5 yasında oglum 2,5 yasında kızım var 3 gündür bez kullanmıyorum kardeşini kıskandıgı için bu zamana kadar bezini cıkarmamı istemedi artık çok rahatsız olduğu için kendi baslamak istedi sadece gece takıyorum bezi oda dün gece kuru uyandı hatta uyandıgında anne çisim var dedi bende beze yap oğlum dedim hayır cıkar dedi ve lazımlıga yaptı ama ben yinede bu gece tekrar taktım sizce bezi komple cıkarmalımıyım 2 gün sonrada kızımı alıstırcam az oglum alıssın aynı anda ikisiyle zorlanırım diye baslamadım yada gece bez yerine alıstırma kilodumu kullanmalıyım