Melekbas Sevkiye cabin boy bebek arabalari bence mukemmel travel dan sonra dunya varmis diyorsunuz☺️ ben xioami kullaniyorum memnunum
Ekmekarasipogaca Sevkiye baby care kullanıyorum inanın çok memnunum o kadar para vermeye asla gerek yok hem katlanır hem taşınır 15 basamaklı merdiveni içinde 11 aylık çocukla bilr indirip cikarabiliyorum çift yönlü alt sepeti geniş çok güzel
Musabnannesi Melekbas linkini atabilir misiniz bendede travel var pişmanlık resmen 🤦🏻♀️ Ağır hantal kaba bi araba
taclikizim311 Travel sistem tavsiye etmiyorum ama çok almak isterseniz ben satıyorum fiyatta yardımcı olurum 🤗
Melikeveannesi Ben travel sistemden çok memnunum 😄 neden beğenmediler acaba 🤔 e bebek galaxy star bebek arabasını kullanıyorum çok memnunum.
taclikizim311 Melikeveannesi aslında çok güzel bende çok severek aldım ama kendi aracımız olmadığı için otobüste falan Cok zor oluyor