Handemiiiy yagmurkokusu_ faydası oldumu peki,bir de gece gündüz farkedermi içmek,gece gaz filan yapabilir belki die düşünyrm
yagmurkokusu_ Handemiiiy sütüm kesileceği zaman başvurmuştum 5 6 gibi içiyordum son atak zamanına denk gelince zaten kızım emmeyi bıraktı sütüm de baya baya azalmıştı.
Handemiiiy Liya02 ben lacmix bestlak kullanıyorum bir de çay al demiştm eşime gidip bunu almış,laktoz intoleransı filan yapmaz değilmi çocuğa çünkü daha hiç süt içmedim doğduğundan beri doktorumda içmen gerekmiyor alerji yapabilir zaten gerek yok demişti
xtutku Liya02 ben 3-4 gündür nestlak kullanıyorum bana etki etmedi lacmix de kullandım etkili olmuştu lacramili daha bugün alıp içtim tadını beğendim ama etkisini bilmiyorum bakcam bide bana incirle sütü kaynat demişlerdi süt yapıyor diye bugüm onuda denedim bekliyorum bakalım
Handemiiiy Liya02 onu son bi kaç gündür kullanıyorum ama pek bi fayda göremedim,artık sütüm çekiliyor galiba lacmix bile zar zor arttırıyor artık,önceden çok arttırıyordu bebeğim emmediği sürece ne içersem içeyim bi yararı olmyck gbi
Handemiiiy xtutku evet bende bi ara yyrdum öle,sütün içine koyuyordum filan o zmanlar sütüm çoktu bi çok şey yapyrdm tabi hepsi bi parça yaryrdu galiba,unutmştm onu ya bende tekrar başlym bari incire
xtutku AMVM allah affetsin bi boka yaramadı yada bende hata var çocuğum emmiyo sağmaya da vakit buldukça belki ondam kaynaklı