Kızlar hamılelıkte safra çıktı cok ağrım olduğu ıcın ve de yeni sezeryan olduğum ıcın ameliyat etmiyorlar buscopan vurup yolluyorlar doktor sadece 4 saat emzırme sonrasında emzır sıkıntı olmaz dıyor ama ınternette cok zararlı emzırmede kullanmayın dıyor cok endıselıyım ama doktor sorun olmaz dedi napmam lazım sütümü sağıp çöpe atsam sonrasında mı emzırsem