Oğlum 34haftalik doğdu şu an 1 yaşında.
Gecen gün göz kontrolüne gittik Dr.rop muayenesi yaptırıp yaptirmadığimizi sordu. Ebem dahil gittiğim çocuk Dr. Dahil kimse bana bu şekil bi bilgi vermedi dedim. yaptırmam gerektiğini söyledi. Akdeniz üniversitesine sevk verdi pazartesi günü randevumuz var. Bu muayene nasil yapilir? Yaptıran varmi