Sevgili annelerim henüz hamileyken teşhis konulmuştu aslında oğlumun kalbi delikti ama bir umut kapanacağını düşündüm hep.. Doğumdan sonraki muayenelerinde kapanmadığını öğrendik 1. ay kontrolünde vsd dışında akciğerine de çok fazla kan kaçağı olduğunu öğrendik akabinde ilaçlara başladık(lasix-kapril) 3 hastane farklı 5 profesöre gittik hepsi aynı kanıda oğlum ameliyat olacak.. Henüz hastaneye karar veremedik kontrollerimiz devam ediyor tahmini 6.ayında ameliyat olacağını söylediler.. Bu aşamada bebeğimin kilo alması çok önemli 3480gr doğdu şuan 5800 sorun şu ki 12 gündür kilo almıyor iştahı kesildi ne yapacağımı bilmiyorum mama+meme olarak besliyorum Dün doktorumuz kalorisi yüksek mama için rapor çıkardı bize yarın alacağız mamaları inşallah içer.. Aramızda bu hastalık ile ilgili bilgi sahibi annemiz var ise bana yardımcı olabilir mi? Lütfen dualarınızı eksik etmeyin