Ozfurmett Merhaba kızlar bebeğim 16 aylık evim 24 derece gece sabaha karşı 1-2 derece düşüyor gece yatarken kısa kollumu uzun kollumu giydirmeliyim üşürmü sizce gece
Emir_mom Ozfurmett Gece serin oluyor diye ince uzun kol pijama takımı giydiriyorum üzerine yine battaniyesini örtüyorum.
Deryak52 Ozfurmett kısa kollu ince külotlu çorap giydirdim terledi zaman sivirce oluyor hemen benim evimde çok sıcak sabaha karşı serin oluyor uzun kollu zıbın giydiriyorum ozaman
donut Ozfurmett benimki full üstünü açtıgı için yaz kış hiç örttürmez Bende ince penye takım giydiriyorum üstünede aynı incelikte bir yelek giydirip yatırıyorum mecbur Sabaha kadar açık uyur üstü .örtsem nie örttüm diye uyanıp aglıyor Aynı babası Babasıda hiiiç üstünü örtmez😺
Ozfurmett Deryak52 bende ince uzun kollu pijama takımı giydirdim bakalım terlerse çok değiştiricem gibi duruyor 🙂
elifugba Üstünü kesinlikle örtturmuyor. Kışın uyku tulumuyla geçti şimdi normal bi tık kalın gecelikle yatiriyorum
mimig7 Nem kaç oluyor pekii? Benim oda da 24 nem 65 falan kısa kollu ve uzun pijama altına. Üstüne müslin örtüyorum sadece zaten ondada açıyor hemen üstünü.
Farketmez Ozfurmett ben askılı zıbın üstüne uyku tulumu gıydırıyorum hala çünkü üstünü derın uykuda dahı olsa örtturmuyor hemen ıtıyor ve ağlıyor örttüğüm ıcın
Bebegimm1 Ozfurmett benm evde o sıcaklıkda askılı zıbın ince pijama oluyor hafif terliyor şorta kısa zamanda geçerm gibi