Kızlar doğum yapalı 1 sene oldu 4. Ayda regl olmaya başladım düzenli bir şekilde 8 gün görüyordum. Son 3 aydır çok düzensiz ve 10 güne çıktı. Ve artık adetin son günlerinde afedersiniz kapkara akıntı şekilde görmeye başladım. Doktora gittim bir sıkıntı olmadığını söyledi ama neden böyle oluyor acaba ?