Ya bebeğim 2 yaşına girdikten sonra bir değişti . İnanılmaz ağlama krizleri var kesinlikle susturamıyorum ve bağırarak ağlıyor . Dün psikoloğa gittik . Saçını da yıkatmak istemiyor hepsini sordum . Ağlarken sakin kalın seni anlıyorum ağlamak istiyorsun şu an çok kızgınsın anlıyorum de dedi . Diyorum ama yok valla ya susmuyor daha çok bağırıyor . Ne dediyse yaptım doktorun ama gerçekten söylediği gibi ilk zamanlar 1 saat ağlar dedi zamanla düşer süre dedi . O zaman ne zaman gelir bilmiyorum . O gelene kadar ben ne yaparım onu da hiç bilmiyorum. Gece uykuya yatıramıyorum resmen ya bu saatlerde ağlayarak uyuyor . Hep sakin konuşup uyuması gerektiğini saatin uyku saati olduğunu ve çeşitli örneklendirseler yaparak uyuması gerektiğini söylüyorum . Önceden 2 an ağlar hemen yatardı omzumuza ama bu 2 yaştan itibaren inanılmaz bir direnme ve ağlayarak uykuya dalma var. Susturup uyutmak mümkün değil hem saat geçiyor hem uykusunu dağıtacak şeyler yapmak istiyor . Ama ağlayarak uyumasını da doğru bulmuyorum . Kafam çok karışık ya . Bilgisi olan yada farklı bir yöntemi olan var mı ? Yoruldum gerçekten