Kafayı yemek üzereyim yemin ederim yaa. Saat 18 de uyanıp ağlamaya başlıyor meme de susuyor saat gece 12 de uyuyor kurulu saat gibi gerçekten gazı yok rutin 1,5 saat emiyor altı temiz ama susmuyor yaa ben mi bakamıyorum çocuğa 19 günlük şaşırdım kaldım artık en son çığlık attım çocuğun yanında yok mudur bir çaresi çarpı çarpıvericem kendimi yerden yere dayanamıyorum artık 🥺😔