Merhabalar hanımlar daha önceden yazmıştım cinsel ilişki sonrasında hemen lekelenme oluyor diye rahim ağzında yara varmış enfeksiyon vs. de çıktı doktor bir sonraki randevu da yaraları yakalım dedi nasıl bir işlem bu canım da çok tatlı korkarım ben beni bayıltın dayanamam desem yapar mı acaba sırf bu yüzden gitmemeyi düşünüyorum ama bir yandan da ağrım ve lekelenmem oluyor bu yüzden mecbur tedavi olmam lazım