Bebeğim 27 günlük , her istediğinde emziriyorum , öyle diyor doktorlar ve bazı tecrübeli anneler . Ben doyduğunu hala anlamıyorum , verdikçe emiyor oda . Bugün istedikçe verdim , çok kötü kustu , bence içtiği sütün hepsi çıktı o derece yani . Bide gazlı bebek , belli saatlerde ağlıyor çok susturamıyoruz .
Bebeği aynı durumda olan anneler ya da bu durumu atlatanlar , nasıl yol izliyorsunuz/izlediniz?