Hanımlar merhaba.
Kız kardeşim yaklaşık 6 ay önce burundan kemik eğriliğine bağlı estetik ameliyati oldu.
Burnunun dikiş kısmında iltihap gibi akıntılar oluştu geçen, dr tavsiyesi ile antibiyotik kullandi ancak geçmedi sürekli tekrarladi.
Durup dururken burnunun üstü kaniyor, sivilceleniyor.
Biraz araştırdık; bazı doktorlar ameliyatta erimeyen dikiş ipliği kullaniyormus bu da bazı hastalarda dikiş reaksiyonuna sebep oluyormus. Kardeşime doktoru aynı iplikten kullanmış.
Bu durumda ne olacak? Dikişler ameliyatla mi aliniyor? Benzer durumlar yaşayan cevaplarsa çok sevinirim
Bu arada 1-2 güne dr randevusu var.
Resim ekledim👇🏻
 