minikprensannesiiiii Kızlar oğlum grip olmak üzere hapşuruk burun akıntısı var ne yapsam grip hafif geçer iburamin zero ilaç falan var ama o ilaca iyi değil diyorlar
esra91 minikprensannesiiiii 17 aylık oğlum geçen ay aynı grip olcak gibiydi burun akıntısı hapşuruk vRdı ballı ıhlamur ve umca kullandım bide c vitamini tükettirdim olmadı çok şükür öyle geçti . portakal suyu çok sıkıp içirdim hergün bi bardak
Leyla54 Ne kadarlık çocuğunuz izotonik ile burnunu açıyorum bende 3 gündür şuan daha iyi iki güne göre amacım ilaç vermemek inş kötüleşmez emziriyorsanız siz vitaminli şeyler tüketebilşrsiniz sütten geçer
minikprensannesiiiii Leyla54 20 aylık canım emmiyor ama sürekli meyve yediriyorum aslında nane limon vermek istiyorum ama olur mu olmaz mı bilemiyorum