Defneee123 4 aylıkken başlar 6 aylıkken biter canim ne yaparsan yap asla fayda etmez. Ben 2 ayda o kadar çok sac kaybettim ki hala nasıl saçım var hayret ediyorum. Banyodan sonra tanıyorum tarakdan bir avuç topluyorum elimle saçımda kaldıysa diye bakıyorum bir avuç öyle geliyor Banyoda 1 avuç dökülüyordu. Hergun ev supuruyordum yinede yerler hep saçtı. Asla çözüm bulamadım. Şuan tanıyorum. 7.8 tane belki vardır belki yoktur. Hormonal bir durum var bebeğin 6 aylik olsun kendiliğinden geçecek.