Ya kızlar. Bebeğim alti bucuk aylık ek gıdaya başladık. Bu süreçte emme araliklarinin artmasi gerekmiyor mu ya. Sürekli emmek istiyor. Corba iciyor mesela yarim kase hemen hemen ama pesine agliyor susmuyor emmeden. Ayni sekilde gece de deliksiz uyuyan çocuğum iki saatte bir emmek istiyor emmeden susmuyor. Ben anlamadim. Ek gidaya geceriz biraz rahat ederim dedim ama yok. Normal mi bu sürec. Disten falan mı böyle yapiyor acaba.