Feyza38- Merhabalar kolajen kullanıp memnun olan var mı acaba almayı düşünüyorum da marka önerisi olan var mı ?
Gin Feyza38- suda kullanıyorum, daha yeni başladım etkisi için kürü tamamlamak gerekiyor sanırım. Ne için kullanacaksınız? Annemle babama eczaneden eklem ağrıları için olan bir türünü almıştım ağrılarına iyi geldiğini söylediler.
Feyza38- Bölgesel incelmeye gidiyorum orda tavsiye ettiler sıkılaşma içinmiş 25 yaşından sonra tavsiye ediliyomuş ağrılara da iyi geldiğini duydum onun için istiyorum açıkçası etkisini görmek için 3 ay kullanmak gerekiyormuş