Emir_mom Merve99 Laboratuvar referans aralığı gebelik var ise değere göre haftasını hesaplıyorlar yani.
Merve99 Emir_mom ben spiral için yaptırdım. Adette gördüm ama korktum yine de pek anlamıyorum testlerden
Emir_mom yaseminsahin14 acildeki kadın doğum doktoru söylemişti 5 ve üzeri pozitif diye yinede siz bilirsiniz 😊
Merve99 Emir_mom çok tesekkur ederim 🥰 kiminin üstüne görme falan oluyormuş dün birisi öyle söyledi bende bilmedigim icin korktum 😂 sagolun
PrensAnnesi1625 Benmde adetim 7gun sürdü ama 3gunden snra topraksi oldu bitti yikandim snra 4gun geçti hafif pembemsi kanla karışık akıntı gordum yerleşme kanamasi olabilirmi anlamamdm