İyi geceler kızlar ben doğum yapalı 8,5 ay olacak nerdeyse adet olmadım Ramazan’da 1 2 gün damla şeklinde geldi fazla değil ama başka olmadım kızımda 5 aylıkken olmuştum doktora gitsem bişey yapar mı bide spiral var onunda etkisi olur mu cevaplarsanız sevinirim teşekkürler