Merhaba 40 aylık oğlum tuvaletini tutuyor söylemiyor. 2 gündür de altına kaçırma oldu. 2 yıl oldu nerdeyse tuvalet eğitimimizi tamamlayalı hiç kaçırmazdı tuvaleti gelince hemen söylerdi geceleri bile kaçırmış bir çocuk değil. Ne yapmalıyım, nasıl yaklaşsam normale döneriz fikri çözüm yolu olan var mı?