Oğlum bugün 4,aya girdi fakat daha kafasına tam tutamıyor bugün doktor kontrolünde doktorumuz ellerinden kaldırıp ayağa kaldırdı ayağının üstüne de basmıyordu ayaklarına basmıyor kafasını tutamıyor gelişim geriliği var bol bol oturtun ve ayağına bastırın dedi ne yapacağımı bilmiyorum ya kötü bişey varsa internetten araştırıyorum kötü kötü hastalıklar Yazıyor ne yapmam gerek nasıl kafasını tutabilir bebekleriniz de hiç böyle şey yaşadınız mı yardımcı olur musunuz :(