Minnakımı parka götürmeye korkuyorum artık. Korkak anne oldum 😝 sebebi ise şu, kızım kaydıktan sonra dokunduğum ilk an cızztt cızzt elektrik çarpması. Kendi dirsekleride acıyor görüyorum çıtırtıları duyuyorum ama dedim ya “minnak” işte kaymak istiyor. Yaz da geldi parka nasıl götürücem onu düşünüyorum cidden büyük sorun oldu benim için.
Bir tek ben mi takığım bu elektrik çarpmasına Bi çaresi çözümü yok mu bunun???