Sabah karşıma bi yazı çıktı kızlar, güvenli ve güvensiz bağlanma diye. 10 aylık kızım var ben yokken gayet duruyor beni görmeyince ağlamamazlık yapmıyor falan böyle olunca güvensiz bağlanma olurmuş , yani pedagog arkadaşım var 10. Aydan sonra anlaşılır biraz bekle dedi kafam karışık ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında