Tombikdonerartikcokpahali ay eskiden önce kitabın sonuna bakar öyle okurdum şimdi sayfa sayısına bakmak için bile son sayfasını açarken titreyerek açıyorum bir kelime bile görmeyeyim diye ,ağladım demem sonu kötü bittiği ya da iyi bittiği için değil ,ama zaten Afganistan dramı içeren ve buna bağlı değişen hayatlar silsilesi,insanın bı yerde yaşananlar asabini bozuyor ondan diyeyim,bide diğer iki kitabını okuduysaniz onlar kadar dram içerikli gelmedi bana , açıkçası daha fazla savaş zulüm okuyacak gücüm de yoktu o açıdan rahat okudum :)