Benim oglumda tup bebek bende polikistikover sendromu vardi aynı 3.denememizde tuttu cok şükür 3 ündede acaba karisirmi diye hep aklima gelmisti ama tabiki oyle bisey olamaz embriyolog geliyor size ne yapacagini anlatiyor döllenme sürecinde hep başında oldugunu her hasta icin ayri bolme oldugunu anlatiyor tabi bu bolmeler nedir bilemem ama icimizi gayet rahatlatti oglumda tıpa tıp ben iciniz rahat olsun hastaneler oyle bi risk alip milyarlar (hasta dava acabilir oyle bi durumda) kaybetmeyi göze alamaz