Kızlar abimler 4 senedir deniyorlar ama yengemde polikistik over sendromu varmış doktoru tüp bebek demiş. Ama abim karışır diye korkuyor istemiyor yengem çok istiyor bende yeni anne oldum onlara çok üzülüyorum yengeme hak veriyorum anne olmak istiyor 🥹 sorun kendin de diye kendini daha bi kötü hissediyor 😥 bi an önce hala olmak istiyorum sizce karışırmı bi anlık dalgınlık fln hiç duydunuzmu karıştığını fln?